lørdag den 21. januar 2012

Den 21 januar 2012

Vi er igang med at træne de to øvelser som vi har fået for.


Viva er igang med at bur træne, det er lidt svært at filme, men har prøvet, jeg holder hende ca 2 meter fra buret, siger "ready" derefter slipper og kommando bur kommer på, hun løber ind i det og får en guf. Må først gå ud når jeg siger værsko. Har snakket med Jette om at en dag når jeg når lidt længere, så skal hun stå foran buret og jeg sender hende ind i det.


http://youtu.be/wSt3cfjWjcE


Jeg har valgt sid, og i dag var vi uden for og hun kunne sidde hvor jeg gik de ca 20 meter fra hende, jeg kunne vende og dreje mig i alle 4 retninger, før jeg gik ind til hende. Mit mål er at jeg kan bevæge mig uanset hvordan og hun skal blive liggende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar